Idea - Terv - Elgondolás - Megvalósítás, valamint egy elem, aki összeköti ezeket...

Keresés

2011. december 14., szerda

A dohányzás hatással van környezetünkre...

Az egyik kedvenc megbízásommal folytatnám bejegyzéseimet, ezzel megkezdve a Munkáim oldal kiegészítését.

A cigaretta az életem részévé vált, amikor az egyik korábbi alvállalkozóm felkeresett, hogy tervezzek neki és megbízójának egy szivarszobát. A megrendelő bizonyára hatása alá került a XIX. századi Egyesült Királyság hagyományainak, ha impozáns és modern irodaházának falai közé akarta varázsolni az 1800-as éveket. 
Igyekeztem megfelelni az elvárásoknak, bár sajnálatos módon ennél a munkánál a megrendelővel nem sikerült személyesen találkoznom. Az alvállalkozó vázlatai és a saját elgondolásaim alapján nekiültem és terveztem. A régies hangulatot a sötét falburkolattal gondoltam megteremteni, viszont ismerve az iroda hangulatát, próbáltam valahogy belevinni a modern világ stílusjegyeit is, ezért a világítótesteket ennek jegyében alakítottam ki. Ezek a saját impresszióim a tervezésről. Lehet, hogy másnak nem ez jut eszébe a képek láttán, de a megrendelővel együtt magam is elégedett voltam az eredménnyel: 


Tóth Gábor Dániel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése